با حضور مهندس خرم و عوامل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

پایگاه اختصاصی مرکز واکسیناسیون نظام مهندسی آغار به کار کرد

پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور عوامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در محل این سازمان آغار به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومي سازمان، پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور امروز سه شنبه، بیست و سوم شهریورماه جاری با حضور مهندس خرم و عوامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در محل این سازمان آغار به کار کرد.

در همین حال، کمیل صرامی، مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تاکید و پیگیری های متعدد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و در راستای اجرای طرح واکسیناسیون اعضا و کارکنان نظام مهندسی، این مرکز با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کار خود را از امروز آغاز کرد.

وی افزود: در این مرکز علاوه بر کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، به اعضای پرریسک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که قبلاً توسط سازمان متبوع خود معرفی شده اند، خدمات ارایه می شود.

در واقع، فقط آن دسته از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که پیامک برای ایشان ارسال می شود، امکان واکسیناسیون خواهند داشت.

همچنین درباره میزان ظرفیت روزانه پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور متعاقبا اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد. برهمین اساس، با توجه به محدودیت های مربوطه امکان ارائه خدمات به سایر مراجعه کنندگان وجود ندارد.

وی اظهار داشت: با پیگیری مهندس خرم و موافقت وزارت بهداشت، در حال حاضر حدود 20 استان در مرحله اجرای طرح واکسیناسیون اعضا و کارکنان خود هستند.

صرامی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات واصله از برخی استان ها، اجرای این طرح مورد استقبال اعضا قرار گرفت، ضمن اینکه در برخی استانها واکسیناسیون اعضای پر ریسک پایان یافته و یا در جریان است.

به گفته وی، همچنین در تعدادی از استانها محل مورد نظر توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان مرکز واکسیناسیون تامین و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی استانی اجرا شده است.

baner2

برچسب‌ها