درخواست دانشگاه علوم پزشکی از مهندس خرم؛

دستور واکسیناسیون عمومی در مرکز اختصاصی نظام مهندسی را صادر کنید

دانشگاه علوم پزشکی در درخواستی از ریاست سازمان خواستار واکسیناسیون عمومی در مرکز اختصاصی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومی سازمان، کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به استقبال گسترده اعضای سازمان از واکسیناسیون در پایگاه تجمیعی و مرکز  اختصاصی واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی سازمان و بنا به درخواست های واصله، زمان فعالیت این پایگاه تا ساعت ۱۹ امروز، جمعه ۲۶ شهریور ماه تمدید شده است.
 
وی، مشارکت در این طرح را تاکنون، مطلوب و به میزان ۱۳۰۰ دوز واکسن اعلام کرد و اظهار داشت: شرایط برای واکسیناسیون ۱۸۰۰ نفر دیگر در مرکز اختصاصی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور فراهم است.
 
صرامی با بیان اینکه امکان واکسیناسیون مهندسان و اعضای خانواده های آنها میسر است، در عین حال گفت: باتوجه به مراجعه افراد غیر عضو به این پایگاه و همچنین درخواست های متعدد دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه امکان اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در مرکز اختصاصی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور فراهم شود، این موضوع از طرف ریاست سازمان در دست بررسی است.
 
 وی تاکید کرد: ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در صورت مهیا شدن شرایط به لحاظ ظرفیت و امکانات، با این درخواست موافقت خواهد کرد.
برچسب‌ها