انتخاب رامین کرمی به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران/ پیام تبریک مدیر روابط عمومی سازمان

نخستین جلسه نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار و اعضای هیئت رئیسه آن نیز برگزیده و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، در این جلسه که در محل نظام مهندسی استان تهران برگزار شد، رامین کرمی، نفر نخست گروه مکانیک در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران، به عنوان رئیس سازمان انتخاب شد.
در این جلسه که  ۲۵ نفر از اعضای هیئت مدیره منتخب جامعه مهندسی استان تهران حضور داشتند، دیگر اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی نیز به شرح ذیل انتخاب شدند؛
مهندس محمد احمدی به عنوان نایب اول، دکتر امیرحسام الدین آرمان پور نایب دوم، دکتر مهدی روانشادنیا، دبیر هیات مدیره و مهندس علی کریمی آنچه به عنوان خزانه دار سازمان انتخاب شدند.

دکتر رامین کرمی، رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در گفتگویی بیان کرد: قانونگرایی، پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و مهندسی، نوآوری و خلاقیت، نهادینه‌سازی مسوولیت‌پذیری اجتماعی، بهره‌مندی از فرآیندهای سیستماتیک و شفاف، ارزش‌آفرینی و تحول‌آفرینی، ارتقای بهره‌وری، تعالی و پیشرفت سازمانی و تعامل پویا با مهندسان و ذینفعان، از اولویت‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در دوره نهم است.

وی افزود: بر اساس استراتژی‌های مدیریتی مرتبط با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ،۱۲ راهبرد و ارزش محوری برای فعالیت سال اول هیات مدیره دوره نهم تدوین شده که بعد از طرح و بررسی در هیات رئیسه و هیات مدیره سازمان عملیاتی خواهد شد.

در پی این اتفاق، کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان (شورای مرکزی) نیز طی پیامی این انتخاب را به رامین کرمی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، در متن پیام مهندس صرامی آمده است: 

جناب آقای دکتر رامین کرمی
باسلام و احترام و آرزوی سلامتی؛

بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تبریک عرض مي‌نمايم.
بی‌تردید مدیریت اثر بخش و توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی موجبات ارتقا آن سازمان را فراهم خواهد ساخت. از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون آن جناب را مسئلت دارم.

کمیل صرامی
مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان (شورای مرکزی)