حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آئین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات در اصفهان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تازه ترین سفر استانی خود به اصفهان رفت تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این آشنا شود.

به گزارش دریافتی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومی سازمان، مهندس احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با استقبال رئیس و هیات رئیسه سازمان وارد اصفهان شد تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این استان آشنا شود.

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این سفر دو روزه استانی و با دعوت مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان، در آئین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات در اصفهان حضور یافت.
 
هم اکنون جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی اصفهان با حضور مهندس احمد خرم رییس سازمان، مهندس غلامحسین عسکری عضو شورای مرکزی و رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد استان‌ها، دکتر مهران کوهی کمالی عضو شورای مرکزی و مهندس کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان درحال برگزاری است.
 
در ادامه این سفر استانی، قرار است مهندس خرم از مهندس جبل عاملی، برومند و آراستر پیشکسوتان عضو سازمان و صنعت احداث تقدیر به عمل آورد.
برچسب‌ها