رحمتی هیات مدیره انجمن بتن ایران:

نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور بسیار کلیدی و ضروری است

دکتر رحمتی هیات مدیره انجمن بتن ایران در خصوص برگزاری همایش روز بتن گفت: سیاستی را که انجمن در پیش گرفته موضوع بسیار مهمی که در این همایش با آن روبرو هستیم ارتباط موثر صنعت و دانشگاه است. در این راستا در بیستمین همایش روز بتن بر آن شدیم که ارکان تشکیل دهنده بتن به شکل موثر در کنار هم قرار بگیرند.

دکتر رحمتی در گفتگو با پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی، افزود: صنعت سیمان برای اولین بار طی ۲۰ سال در کنفرانس ملی روز بتن توسط دو هلدینگ غدیر و اسپندارمشارکت کرده اند  همین طور صنعت تولید افزودنی های بتن ، صنعت تولید سنگ دانه مورد مصرف در بتن و کانون سراسری انجمن های بتن آماده کشوردر کنار اساتید بزرک این حوزه کنفرانس و همایش امسال  را بر گزار می کنند.

دکتر رحمتی در ادامه بیان کرد: امید است  با ایجاد گردش کار صحیح و تدوین روشهای اجرایی کار بردی و انعقاد تفاهم نامه مربوطه گام های موثر و کاربردی در جهت ارتقای  واقعی کیفیت بتن و سازه بتن در کشور برداشته شود.

دکتر رحمتی در پایان در خصوص نقش سازمان نظام مهندسی  در این همایش گفت: بدیهی است نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان در در کشور در رسیدن به اهداف این همایش و کنفرانس  بسیار کلیدی و ضروری است.