تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی به مناسبت دهه مبارک فجر

امیرحسین مرادزاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش دریافتی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، در آستانه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، امیرحسین مرادزاده، پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)
(حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است)

 ? آغاز چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا 43 سال عزت و سرافرازی ملت شریف ایران را به همه آنهایی که در مسیر اعتلای نام این مرز و بوم تاریخ‌ساز شده‌اند و به همه شهروندان صبور و مقاوم استان آذربایجان غربی، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

?امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

?اینجانب با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشته از خداوند متعال خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید.

امیرحسین مرادزاده
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی