دبیر هیات رئیسه سازمان خبر داد:

برگزاری جلسه بررسی تعیین تعرفه واقعی خدمات مهندسی در سال جاری

دبیر هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس گفت: در راستای اجرای مبحث دوم مقررات ملی ساختمان، هیات مدیره سازمان با اعضای کارگروه هیات چهار نفره درخصوص حق الزحمه خدمات مهندسی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، مهرداد خواجه پور گفت: با استناد به جدول هزینه ساخت و ساز در سال جاری و با توجه به نبود تناسب در قیمت های اعلام شده در گروه های ساختمانی با قیمت واقعی مسکن، مقرر شد پیگیری و رایزنی لازم برای تصویب موضوع در هیأت چهارنفره صورت گیرد.

وی با اشاره به زمان بر بودن تدوین جداول جدید قیمت ها گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار جلسه کارگروه هیات چهار نفره برگزار شده است و طی آن به بحث های تخصصی در زمینه علت لزوم افزایش تعرفه، تهیه شرح وظایف، ساختار شکست و موارد دیگری نظیر تعرفه گودبرداری پرداخته شده است.

دبیر هیات رئیسه سازمان با تاکید بر اهمیت واقعی نمودن قیمت ها گفت: به منظور تایید و افزایش حق الزحمه خدمات مهندسی در فارس، 5 کمیته تخصصی برای تهیه مبانی و مستندات لازم تشکیل شده است که نتایج را پس از بررسی، به کارگروه هیات چهار نفره ارائه خواهند داد.