همزمان با روز شیراز، آیین دید و بازدید اعضای هیأت مدیره با جمعی از اعضای سازمان برگزار شد

همزمان با فرارسیدن هفته شیراز، آیین دید و بازدید اعضای هیأت مدیره ؛ بازرسان و معاونان سازمان با اعضای هیأت مشورتی، شورای انتظامی و گروه های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در محل سالن قوام الدین شیرازی واقع در ساختمان شماره 2 این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی به نقل از  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، مهندس راهنما، عضو هیأت مشورتی سازمان، گفت: سابق بر این همه ساله آیین دید و بازدید هیأت مشورتی با هیأت مدیره سازمان، پس از تعطیلات نوروزی برگزار می شد که در دو سال جاری به دلیل شیوع کرونا، این آیین به صورت برخط برگزار شده است.

مهندس راهنما در ادامه گفت: در سال جاری نیز به دلیل ادامه روند پاندمی و همچنین تقارن با ایام ماه مبارک رمضان، این آیین مصادف با روز شیراز برگزار شد که شایسته است این روز را ارج نهیم.

عضو هیأت مشورتی در خصوص نشریه سازمان گفت: پیشنهاد میکنم نشریه سازمان را تورق کنیم و از مطالب ارزشمند فراوانی که در طول سی سال گذشته تهیه شده است، بهره ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فلسفه سازمان فقط اجرای سهمیه نظارت و طراحی نیست و باید از توانمندی های آن در زمینه ایجاد تغییرات نوین بهره برد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در این آیین ضمن تبریک عید فطر گفت: این جلسه بهانه ای برای تجدید دیدار به رسم ادب و به منظور برقراری مجدد جلسه دید و بازدید بود که به دلیل ماه مبارک رمضان با روز شیراز مقارن شد.

دکتر مجتبی زوربخش با تأکید بر اهمیت بهره گیری از تجارب پیشکسوتان و توانمندی اعضای جوان سازمان گفت: هیأت مدیره دوره نهم با تمامی توان در خدمت اعضای سازمان و پیشکسوتان است تا با همراهی معاونان و مدیران سازمان بیش از پیش در خدمت جامعه مهندسی باشد.