معیشت و ‌اشتغال دغدغه و مطالبه اصلی جامعه مهندسی است

رئیس و اعضای هیات مدیره با مهیایی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان، قاسمی رئیس سازمان در این نشست ضمن قدردانی از حمایت ها و همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، به واقعی سازی تعرفه خدمات مهندسی در استان اشاره و حمایت همه جانبه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در هیات چهار نفره و واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی در استان را خواستار شد.

رئیس سازمان افزود: معیشت و ‌اشتغال دغدغه و مطالبه اصلی جامعه مهندسی  استان و بزرگترین  دغدغه هیات مدیره سازمان است . وی اظهار داشت:  تعرفه فعلی خدمات مهندسی نسبت چندانی با تورم و هزینه‌های واقعی عملیات عمرانی ندارد. رئیس هیات مدیره سازمان تاکید کرد: تشکیل کمیته چهارنفره در استان تا قبل از پایان سال جاری امری فوری و ضروری است.  مهندسان امروز از لحاظ معیشتی با مشکلاتی مواجه هستند و انتظار می رود گام هایی در مسیر واقعی سازی تعرفه خدمات مهندسی برداشته شود.

مهیایی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان  به نقش بسیار مهم و کلیدی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و سازها اشاره کرد و ضمن اعلام حمایت همه جانبه خود از سازمان، برگزاری بیشتر نشست های هم اندیشی فی مابین را خواستار شد.

در این جلسه که نیک رفتار نائب رئیس دوم، میربهبهانی دبیر، رسائی خزانه دار، کبیری، سپهری، فیروزیان و ایومن اعضای هیات مدیره حضور داشتند هریک در خصوص بررسی نقشه های اجرایی، واقعی سازی تعرفه خدمات مهندسی، بخش نامه تعارض منافع، ارائه خدمات مهندسی در بافت فرسوده و استحکام بنا، نظرات خود را بیان داشتند.