بازدید رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از نمایشگاه برق مشهد


نصراله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و همچنین نماینده مشهد و کلات به همراه مهندس بشیر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از شانزدهیمن نمایشگاه بین‌المللی برق(الکترونیک-قدرت) و تجهیزات وابسته بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، این نمایشگاه از 25 تا 28 مرداد برگزار شد و در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و سایر مقامات استانی برگزار شد، بر بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی و افزایش تولید توزیعی انرژی الکتریکی به عنوان راهکارهایی برای پیک‌سایی در بازه‌های زمانی اوج مصرف تاکید شد.

این نمایشگاه با هدف ارائه فناوری‌های روز در حوزه انرژی الکتریکی در مشهد با حضور شرکت‌ها و سازمان‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان و انجمن‌های مهندسی فعال در زمینه ایمنی‌، تولید و توزیع انرژی الکتریکی، بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی برگزار شد.

پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در این بازدید به غرفه‌های مختلف مستقر در این نمایشگاه سر زد و پای صحبت‌های مسئولان غرفه‌های نمایشگاه نشست.

مهندس بشیر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی نیز در حاشیه این بازدیدها نسبت به اهتمام فعالان صنعت برق برای برگزاری نمایشگاه اظهار رضایت کرد و افزود: گردهمایی شرکت‌های مختلف در نمایشگاه برق علاوه بر معرفی بخش‌های خصوصی به بازار کار، به حل چالش‌های موجود در این حوزه کمک می‌کند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، کارگاه‌هایی با هدف آگاهی بخشی به شرکت کنندگان و مهندسان در مورد مباحث مرتبط با صنعت برق و صنعت ساختمان مانند بهینه‌سازی و ایمن‌سازی مصرف انرژی الکتریکی برگزار کرد.

در این کارگاه‌ها که با استقبال گسترده مهندسان و شرکت‌کنندگان روبه‌رو شد با حضور مسئولانی از شرکت توزیع برق مشهد، کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی و برگزارکنندگان رویداد نمایشگاه شرکت داشتند.