تلخی حذف ناگهانی مهندس خرّم

یادداشت مهندس حبیب‌الله بی‌طرف وزیر سابق نیرو

در پی اعلام رد صلاحیت مهندس احمد خرم در آستانه انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران حبیب‌الله بی‌طرف وزیر سابق نیرو یادداشتی در اختیار پایگاه خبری قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان، مهندس حبیب الله بیطرف، وزیر اسبق نیرو و رییس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در پی ردصلاحیت مهندس خرم برای انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران توسط وزارت راه و شهرسازی، دل نوشته‌ای در این خصوص نوشت.

متن کامل این یادداشت به شرح ذیل است:

بالاخره انتخابات پرحاشیه سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران برگزار شد؛ انتخاباتی که چالش‌های زیادی داشت و تلخ‌ترین آنها، حذف ناگهانی و غیره منتظره جناب آقای مهندس خرّم با آن همه سوابق درخشان و خدمات ارزشمندی که به نظام و کشور کرد، در شب انتخابات بود.

در عین حال، برگزاری انتخابات الکترونیک و مشارکت بیش از انتظار مهندسان هم شیرینی خود را داشت. بنده همچنین از تمام دوستان و مهندسانی که در برگزاری انتخابات فعالیت کرده اند، به خصوص از زحمات خالصانه و پدرانه جناب آقای مهندس حسن کریمی و همچنین آقایان مهندسان معزّی ، مومنی مقدم ، هاشمی، احمدی و دیگر عزیزان انجمن توسعه مهندسی تهران ، تشکر و قدردانی نموده و به منتخبین این دوره هم تبریک می گویم و برای آنان آرزوی توفیق خدمت دارم.