بازدید از پایگاه اختصاصی مرکز واکسیناسیون اعضا و کارکنان نظام مهندسی

ریاست و مديران سازمان و دبيران اجرايى شوراى مرکزی از پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون اعضا و کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بازدید کردند.

 
به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی از روابط عمومی سازمان، مهندس احمد خرم به همراه اعضای هیات رییسه شورای مرکزی و تعدادی مدیران سازمان از پایگاه تجمیعی و اختصاصی واکسیناسیون اعضا و کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بازدید و از فرآیند برگزاری آن برای اجرای طرح در روزهای آتی اطلاع یافتند.
 
مهندس خرم، رئيس سازمان نظام مهندسی ساختمان در حاشيه اين بازديد گفت: به زودى محدوديت هاى واكسيناسيون برطرف شده و کلیه اعضا و خانواده های محترم مهندسان واکسینه می شوند.
 
وی از تیم اجرایی ایجاد پایگاه واکسیناسیون که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، پایگاه را آماده و تجهیز کردند، سپاسگزاری کرد و این حرکت را شایسته تشویق و پاداش دانست.
 
در همین حال، واکسیناسیون اعضای سازمان با تاکید سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و سپس با دستور دکتر رئیسی، معاون وزیر بهداشت به نتیجه رسید.

توضیح آنکه ﭘﯿﮕﯿﺮﯼهای ﻣﮑﺮﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻧﻈﺎﻡ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﮐﺸﻮﺭ از ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ برای واکسیناسیون مهندسان بالاخره نتیجه داد و این وزارتخانه در تاریخ سه شنبه شانزدهم شهریور ماه در نامه ای به سازمان نظام مهندسی ساختمان، موافقت خود را با این درخواست اعلام کرد.
برچسب‌ها