دکتر شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان:

تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم

دکتر شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در اولین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی گفت: توفیق خدمت فرصتی است که نصیب ما شده تا کارها را دنبال کنیم و بتوانیم به جامعه مهندسی خدمت خوبی ارائه دهیم.

دکتر شکیب در گفتگو با پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی بیان کرد: آن چیزی که خیلی مهم است بحث همدلی است اگر همدلی وجود نداشته باشد بدون شک نمی توانیم انتظارات جامعه مهندسی و بهره بردار را برآورده کنیم. به عنوان عضو سازمان خواهان حفظ همدلی هستم تا بتوانیم با ایجاد این همدلی گام های خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم کشورمان داشته باشیم.

دکتر شکیب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی  افزود: خوشحالیم که اولین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور وزیر محترم راه و شهر سازی و معاون محترم مسکن و ساختمان برگزار گردید و امیدواریم این حضور باعث وفاق و یک دستی اعضا شده و در ادامه راه به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

دکتر شکیب در ادامه خطاب به مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص بحث نهصت ملی مسکن گفت: ما آماده هر گونه کمک می باشیم و هر کاری از دست اعضای  نظام مهندسی بر بیاید انجام خواهیم داد‌ تا مشکل مسکن را مرتفع سازیم.

دکتر شکیب در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی این است تا تلاش کنیم مسکن با کیفیت و استاندارد بسازیم و تحویل مردم دهیم. بنابراین باید تلاش و کوشش و تدبیر کنیم تا در این دوره ارتقای کیفیت داشته باشیم.