آغاز واکسیناسیون اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

طبق هماهنگی های به عمل آمده از امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ واکسیناسیون اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، پیرو پیگیری های انجام شده و مکاتبات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با وزارت بهداشت و درمان در خصوص واکسیناسیون کرونای اعضای سازمان و متعاقب آن مکاتبه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی البرز و پیگیری سایر اعضای محترم هیات مدیره، ظرفیت و امکان واکسیناسیون اعضای محترم سازمان فراهم شد.

بر این اساس با تنظیم وقت و زمان برای نوبت واکسن هر یک از اعضای محترم، از طریق پیامک نوبت و مکان تزریق واکسن به اطلاع هر یک اعضا رسانده خواهد شد.

لازم به ذکر است ابتدا قرار بود واکسیناسیون اعضا از روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز شود که با توجه به آماده بودن امکانات و با هماهنگی های به عمل آمده واکسیناسیون از روز سه شنبه ۲۳ شهریور در محل مجتمع اکومال رزکان آغاز شد.

با این حساب البرز نیز به جمع استان‌های گیلان، همدان، زنجان، اردبیل و ... در زمینه تزریق واکسن به اعضای سازمان نظام مهندسی استان مربوطه پیوست.

برچسب‌ها