برگزاری نهمین مرحله طرح نذر رهایی با حضور مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس

نهمین مرحله نذر رهایی در قالب طرح شهید سلیمانی به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و آزاد سازی زندانیان معسر با مشارکت اقشار بسیج و سپاه فجر استان فارس و با حضور مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، روسای دستگاه های قضایی و اجرایی و سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، در رزمایش کمک های مومنانه، فرمانده سپاه فجر فارس گفت: همه به عنوان سربازان نظام دست به دست هم دادیم تا در راه خدمت به هموطنان گام برداریم.

سردار بوعلی افزود: در مجموع تمام شاکله کار به خیرین که پیشگامان کمک های خیرخواهانه هستند، برمی گردد و به دلیل فرهنگ غنی مردم فارس ، کار خیر همیشه زبانزد بوده است.

وی با اشاره به اینکه از سال 99 تاکنون، 9 مرحله آزاد سازی زندانیان بدهکار انجام پذیرفته، گفت: در این مرحله موفق به آزاد سازی ۱۲۳ زندانی شامل ۱۱۵ مرد و ۸ زن با مجموع بدهی 7 میلیارد و 600 میلیون تومان شدیم.

شایان ذکر است در این جلسه، از مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در هشتمین مرحله نذر رهایی و آزاد سازی 15 زندانی معسر در روز مهندس سال 1400 تقدیر به عمل آمد و همچنین به منظور مشارکت در نهمین مرحله طرح نذر رهایی، از سوی بسیج مهندسان مبلغ 295 میلیون ریال اهدا شد.

0465a07e c591 4457 840e dd89b59931b0 

نذر مهارت