اولین جلسه کمیته فنی بررسی پروژه هتل آسمان برگزار شد

اولین جلسه بررسی فنی پروژه هتل آسمان به منظور پیگیری و رسیدگی به ابهامات فنی در این هتل با حضور اعضای هیات رئیسه و متخصصان سازمان نظام مهندسی ساختمان، نمایندگان استانداری، شهرداری، دانشگاه و اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در این جلسه با قدردانی از اعضای کمیته فنی اظهار کرد: پروژه هتل آسمان یکی از پروژه های قابل توجه در کلان شهر شیراز است که به دلیل طی نکردن برخی از مراحل قانونی تصویب در سازمان نظام مهدسی ساختمان، به ایجاد ابهاماتی در ذهن شهروندان، مسئولین، مهندسان و متخصصان در سطح شهر و حتی فراتر از استان منتهی شده است.

دکتر مجتبی زور بخش افزود: با توجه به این که سازمان نظام مهندسی ساختمان، مهم ترین تشکل حرفه ای مهندسی است، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بدون هیچ مضایقه و چشم پوشی، مسائل و ابعاد فنی پروژه هتل آسمان انعکاس داده شود و مالک ساختمان موظف است تا بر اساس نظرات این کمیته نسبت به استحکام بخشی هتل اقدام کند و نتیجه نهایی بررسی باید به صورت شفاف به مراجع ذیصلاح اعلام گردد.

سخنگوی کمیته فنی بررسی پروژه هتل آسمان نیز در ادامه اظهار کرد: طی جلسه ای که در استانداری فارس برگزار شد و همچنین حسب درخواست برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهری، مقرر شد کمیته فنی متشکل از افراد متخصص تشکیل شود تا ابعاد مختلف پروژه هتل آسمان، بر اساس اسناد و مدارک متقن و بدون جانبداری بررسی شده و نتایج صراحتا به مراجع ذیصلاح اعلام گردد.

دکتر امیر تابع بردبار خاطرنشان کرد: احکام از سوی استانداری فارس صادر شده است و سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس به عنوان دبیر این کمیته تعیین شده است؛ همچنین نمایندگانی از استانداری فارس، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه شیراز، دانشگاه آزاد استان فارس، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری در این کمیته حضور دارند.

وی افزود: جلسات متعددی با حضور محاسب، ناظر، مشاوران و کارفرمای پروژه برگزار خواهد شد و بررسی ها تا حصول یک نتیجه اقناعی برای اعضای کمیته ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کمیته فنی بررسی پروژه هتل آسمان تاکید کرد: نتایج جلسات و بررسی های انجام شده به صورت شفاف و یکپارچه و در قالب یک بیانیه نهایی تهیه شده و در نهایت به مراجع ذیصلاح اعلام نظر صرفا فنی خواهد شد.

 

151

250