فرآيند واکسيناسيون اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان آغاز شد

واکسيناسيون اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان از روز گذشته دوشنبه 22 شهريور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، با پيگيري هاي مکرر صورت گرفته از سوي سازمان جهت انجام واکسيناسيون اعضاي سازمان، فرآيند واکسيناسيون از روز دوشنبه 22 شهريور براي تمام متولدين 1356 و بعد که عضو سازمان هستند (دارا و فاقد پروانه) شروع شد و همچنان در حال انجام است.

محل تزريق واکسن کرونا صرفا ويژه اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان بوده و نوبت بندي بر اساس سهميه تخصيص يافته از مرکز بهداشت و پيامک ارسال شده به سازمان مي باشد که يک روز قبل از زمان واکسيناسيون از طريق پيامک به اطلاع اعضاي محترم خواهد رسيد.

با توجه به استقبال اعضا پيرو پيگيري هاي قبلي و رايزني هاي انجام شده و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکي گيلان، ليست اسامي کليه اعضاي محترم سازمان از سوي معاونت محترم بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي گيلان به تمامي شبکه هاي بهداشت شهرستانها، جهت واکسيناسيون مهندسان در مقابله با بيماري کرونا، ارسال شده است تا اعضاي محترم سازمان بتوانند در شهر محل سکونت خود واکسينه شده و نيازي به مراجعه به مرکز استان (رشت) نباشد که اين مورد پس از کسب نتيجه از طريق دفاتر نمايندگي مربوطه به اطلاع اعضاي آن شهرستان خواهد رسيد.

استان گيلان با دارا بودن حدود 24 هزار عضو در حال حاضر در وضعيت نارنجي از نظر شيوع کرونا قرار دارد و اعضاي سازمان به جهت حضور مستمر در کارگاههاي ساختماني در مراحل مختلف ساخت و ساز ، در معرض خطر ابتلا به کرونا مي باشند و در طي مدت شيوع ويروس کرونا، شاهد ابتلا و فوت شماري از مهندسان بوده‌ايم؛ لذا توصيه مي گردد با توجه به تاکيدات مسئولان وزارت بهداشت در خصوص تزريق واکسن، اعضاي محترم نسبت به استفاده از اين فرصت براي دريافت واکسن اقدام کنند و پس از دريافت واکسن همچنان پروتکلهاي بهداشتي نظير استفاده از ماسک، رعايت فاصله اجتماعي و ... را رعايت کنند.

برچسب‌ها