دیدار صمیمانه روسای ادوار مختلف و هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

روسای هشت دوره هیات مدیره سازمان و هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان طی نشستی صمیمی به مناسبت روز مهندسی در سالن اجتماعات سازمان با یکدیگر گفتگو کردند.

 

به گزارش دریافتی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومی، روسای هشت دوره هیات مدیره سازمان و هیات مدیره دوره هشتم و نهم شنبه 14 اسفندماه طی نشستی صمیمی به مناسبت روز مهندسی در سالن اجتماعات سازمان با یکدیگر گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس آلوستانی رئیس سازمان گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان تخصصی‌ترین مرجع و مورد اعتمادترین نهاد مستقل در نزد افکار عمومی در امور مرتبط با ساخت و ساز، سازمانی است که در این صنعت، سلامت و امنیت جسمی و روحی شهروندان را تامین کرده است. بی شک رشد و اعتلای اهداف عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان مرهون تلاش های بی‌شائبه همه شما عزیزان است که با عشق و علاقه، دانش و توانمندی، تعهد و تخصص، صبر و  بردباری در این زمینه تلاش کرده‌اید.

رئیس سازمان ضمن قدردانی از زحمات روسای اسبق و هیات مدیره دوره هشتم سازمان گفت: وضعیت موفق حال حاضر نظام مهندسی ساختمان گلستان حاصل زحمات  شما عزیزان است که تقدیر فعلی کمترین کار در برابر تلاش های خالصانه شماست.

رئیس هیات مدیره سازمان موضوع تعارض منافع را مهمترین مشکل حال حاضر سازمان های نظام مهندسی برشمرد و افزود: در بخشنامه تعارض منافع، عدم شفافیت وجود دارد و این موضوع آسیب جدی به سازمان وارد می کند و نیاز است تدابیر ویژه ای در این راستا اندیشیده شود.

مهندس آلوستانی به پیش نویس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اشاره کرد و بیان داشت: لازم است تا از نظرات و تجربیات بزرگان نظام مهندسی در کشور، نظرات جامعه مهندسی که این قانون برایشان در دست تدوین می باشد، به خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان و جایگاه آن و ظرفیت پانصد هزار عضو فرهیخته این سازمان توجه ویژه شود.

در ادامه این دیدار روسای قبلی و هیات مدیره دوره هشتم سازمان نظرات خود را بیان کردند و بر اعتلای بیشتر جایگاه سازمان، تعامل با دستگاه های اجرایی استان، تبیین اهداف کلان و چشم انداز آتی سازمان،تلاش و بسترسازی متناسب برای حفظ و افزایش اشتغال، حضور در مراجع و کمیسیون های تصمیم گیری و برنامه ریزی، همکاری با بنیاد مسکن، استفاده از گروه های مشورتی و استفاده از افراد صاحب نظر جهت شرکت در کمیته ها، شایسته محوری، دعوت از مسئولین جهت حضور در سازمان و موارد دیگر تاکید کردند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح از خدمات ارزشمند روسای دوره های قبل و هیات مدیره دوره هشتم سازمان تقدیر شد.

برچسب‌ها