به مناسبت روز مهندسی انجام شد؛

تجلیل از مهندسان پیشکسوت سازمان نظام مهندسی استان گلستان

نشستی به منظور تجلیل از مهندسان پیشکسوت به مناسبت روز مهندسی، گفت‌وگو و تبادل نظر و همچنین  بهره مندی از  سالها تجربه مهندسان پیشکسوت در مسیر پیشرفت و تعالی سازمان برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومی، در این نشست که با هدف تجلیل از مهندسان پیشکسوت به مناسبت روز مهندسی،گفت‌وگو و تبادل نظر و همچنین  بهره‌مندی از  سالها تجربه مهندسان پیشکسوت در مسیر پیشرفت و تعالی سازمان برگزار شد، مهندس آلوستانی رئیس سازمان به لزوم استفاده از تجربیات و توانمندی‌های مهندسان و اعضای پیشکسوت اشاره کرد و افزود: تجارب افراد حاضر در این جلسه و همچنین سایر مهندسان توانمند سازمان کمک بزرگی برای نیل به اهداف سازمان است.
 
رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان، پیش‌کسوتان را سرمایه‌های اصلی سازمان توصیف کرد که همواره قابل احترام هستند و باید از تجربیات این عزیزان به نحو شایسته استفاده شود.

رئیس هیات مدیره سازمان، بر ضرورت استفاده از نظرات و راهکارهای مهندسان پیشکسوت برای حل مشکلات موجود، تاکید کرد و ادامه داد: تجارب مهندسان پیشکسوت، ظرفیت ویژه‌ای است که به عنوان عقبه سازمان می‌تواند در اختیار مدیریت فعلی قرار گیرد و در تعالی و توان‌افزایی سازمان مفید واقع شود.

مهندس آلوستانی از مهندسان پیشکسوت خواست که با ارائه نظرات کارشناسی خود هیات مدیره دوره نهم  را یاری کنند.
وی در پایان سخنان خود به این نکته اشاره کرد که متاسفانه به دلیل شرایط به وجود آمده بر اثر  بیماری کووید 19 ، برگزاری مراسمی در خور شأن جامعه مهندسی استان امکان پذیر نبود  بنابراین با تصمیم هیات مدیره محترم سازمان تعدادی از مهندسان پیشکسوت حوزه مرکز و غرب را به نمایندگی از همه پیشکسوتان این دو حوزه دعوت کردیم تا ضمن تجلیل از زحمات آنان از تجربیات ارزنده شان نیز بهره‌مند شویم.

رئیس سازمان همچنین افزود به زودی مراسم تجلیل از مهندسان پیشکسوت  حوزه شرق نیز برگزار می‌شود.

در این جلسه مهندس فراهی نائب رئیس دوم سازمان، حضور مهندسان پیشکسوت که سرشار از تجربه وتوانمندی هستند را نقطه قوت سازمان برشمرد و بر لزوم تشکیل چنین جلساتی جهت مشورت و راهنمایی از ظرفیت بالای جامعه مهندسی برای تصمیم سازی های اساسی و راهبردی و همچنین شتاب بخشی به حرکت سازمان در مسیر رشد  تاکید کرد.

ادامه این نشست با سخنان مهندسان پیشکسوت سازمان همراه بود آن ها با اظهار خرسندی از تشکیل چنین جلساتی، پیشنهاد تشکیل شورای مشورتی با حضور مهندسان پیشکسوت را مطرح کردند،  صاحبان سالها تجربه در خصوص واقعی کردن نرخ خدمات مهندسی تاکید فراوان داشتند و همچنین اعلام آمادگی کامل  خود را جهت حضور در جلسات مشورتی سازمان اعلام کردند.
در پایان با اهدای هدیه و لوح تقدیر از آنان قدردانی شد.

 
برچسب‌ها