سمینار آموزشی و تخصصی طرح و اجرای اتاق های تمیز و سیستم های تهویه مطبوع برگزار شد

سمینار آموزشی و تخصصی طرح و اجرای اتاق های تمیز و سیستم های تهویه مطبوع با همکاری شرکت آذر نسیم برای مهندسان تاسیسات مکانیک عضو سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان گلستان، سمینار آموزشی و تخصصی  طرح و اجرای اتاق های تمیز و سیستم های تهویه مطبوع با همکاری شرکت آذرنسیم برای مهندسان مکانیک عضو سازمان، چهارشنبه ۲۲ تیر ماه  با حضورمهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی،رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور، رئیس و اعضای شو ای اسلامی شهر گرگان، مدیران و مسئولان استانی در محل هتل شهاب گرگان برگزار شد.

مهندس آلوستانی رئیس سازمان در این سمینار آموزشی بیان داشت: در کشورهای توسعه یافته بروزکردن دانش و مهارت متخصصین و مهندسان از اولویت های مهم و اساسی محسوب می شود، وی گفت: یکی از اهداف اساسی هیات مدیره دوره نهم برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی جهت بالا بردن دانش، تخصص و توان فنی و بروز کردن اطلاعات مهندسان می باشد. رئیس سازمان ضمن تشکر از شرکت آذر نسیم، جهت برگزاری رایگان این سمینار آموزشی برای مهندسان تاسیسات مکانیک سازمان بیان داشت: شرکت های بزرگ و توانمندی در کشور فعالیت می‌کنند که می‌توانند در بالا بردن  دانش و اطلاعات مهندسان نقش بسزایی داشته باشند.
رئیس هیات مدیره سازمان اظهار امیدواری کرد: با برگزاری چنین سمینارهایی بتوانیم شاهد افزایش توانمندی های مهندسان در عرصه ساخت و ساز باشیم.

مهندس آلوستانی ضمن تشکر از حضور و مشارکت اعضا در مجمع عمومی اوایل تیرماه سازمان بیان داشت: حضور و مشارکت اعضا نشان از احساس مسئولیت خانواده بزرگ نظام مهندسی برای برقراری و قرار دادن سازمان در مسیر رو به رشد می‌باشد. وی گفت: با حذف درآمد شناسنامه فنی و ملکی و کاهش 50 درصدی درآمد سازمان، قطعا با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.
امیدوارم با تلاش های هیات مدیره ،کارکنان زحمتکش سازمان و همراهی شما عزیزان با عبور از مشکلات و موانع موجود شاهد ارتقا و بهبود وضعیت صنفی و اجتماعی مهندسان باشیم.

سپس مبحث آموزشی و تخصصی طرح و اجرای اتاق های تمیز و سیستم های تهویه مطبوع توسط دکتر جوهری مدیر عامل شرکت آذر نسیم برای اعضا برگزار شد.

در پایان سمینار از مهندسان تاسیسات مکانیک پیشکسوت، مدرسان کمیته آموزش و اعضای کمیته گاز سازمان تجلیل شد.