برگزاري مهمترين رويداد صنعت ساختمان ايران در شمال كشور با حضور ۶۵ مشاركت كننده تخصصي درفضايي بالغ بر ۶ هزار متر مربع با آخرين فناوري هاي نوين صنعت ساختمان

آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان برگزار شد

قاسمی رئیس سازمان: برگزاری چنین نمایشگاههایی می تواند اتصال بین دانش فناوری و صنعت، همچنین حلقه واسط میان تولیدکننده و مصرف کننده باشد، بنابراین نوید بخش تحرک در این بخش و سبب رونق تولید و پیشرفت صنعت ساختمان، ايجاد شکوفایی اقتصادی و اشتغال در بخش ساختمان و بخش هاي وابسته می شود

آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان برگزار شد


برگزاري مهمترين رويداد صنعت ساختمان ايران در شمال كشور با حضور ۶۵ مشاركت كننده تخصصي درفضايي بالغ بر ۶ هزار متر مربع با آخرين فناوري هاي نوين صنعت ساختمان

به گزارش روابط عمومی سازمان، آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان عصر سه شنبه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، ریاست سازمان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر مدیران استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار شد.

قاسمی رئیس سازمان در مراسم افتتاحیه گفت: قطعا حضور در نمایشگاه برای هر کسب و کاری ضروری بوده و باید به عنوان یکی از اهداف بازاریابی تلقی شود. آشنایی با توان شرکت‌های سازنده و تولیدکننده مصالح صنعت ساختمان یکی از مهمترین مزایای برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان است.میزان تأثیر صنعت ساختمان در اقتصاد کلان کشور بر همه مشخص است. پیشرفت این صنعت، سبب ايجاد شکوفایی اقتصادی و اشتغال در بخش ساختمان و بخش هاي وابسته به آن می گردد.

رئیس سازمان بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در حال حاضر با بیش از ۱۱ هزار نفر عضو بزرگترین مجموعه غیرانتفاعی و مردمی و بزرگترین پایگاه فنی مهندسی استان و پتانسیل خوبی برای خدمات فنی - تخصصی به شمار می آید. وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاههایی می تواند اتصال بین دانش فناوری و صنعت، همچنین حلقه واسط میان تولیدکننده و مصرف کننده باشد،  بنابراین نوید بخش تحرک در این بخش و  سبب رونق تولید و پیشرفت صنعت ساختمان، ايجاد شکوفایی اقتصادی و اشتغال در بخش ساختمان و بخش هاي وابسته  می شود.

رئیس هیات مدیره سازمان در ادامه بیان داشت: حضور فعالان حوزه صنعت ساخت ‌‌و ساز در این نمایشگاه، فرصتی برای سرمایه‌گذاران داخل و خارج استان و  نقطه عطفی برای مردم و مسئولان استان می باشد. این روزها پیشرفت تکنولوژی سبب صنعتی شدن تمام بخش‌ها مخصوصاً ساختمان‌سازی شده است . برای این که ساختمان‌سازی در کشور را به سمت صنعتی شدن پیش ببریم باید از نوآوری‌های خلاقانه استفاده کنیم و  متخصصین این حوزه را شناسایی و توانمند کرد خصوصا در بخش مواد و مصالح ساختمانی و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای این هدف است.

قاسمی گفت: از رسالت‌های مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان، استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد به منظور افزایش عمر مفید ساختمان‌ها می باشد. برپایی چنین نمایشگاه هایی سبب تشویق و ترغیب تولیدکنندگان و بهره‌برداران به تولید مصالح استاندارد، ارتقاء دانش بهره‌برداران نسبت به آسیب‌های ناشی از بکارگیری مصالح غیر استاندارد در ساختمان و همچنین کمک زیادی برای آگاهی بخشی به مردم و ارتقاء کیفیت ساختمان‌ها می شود و از هدر رفت سرمایه‌های ملی جلوگیری می کند.

نمایشگاه صنعت ساختمان طی چهار روز از 23 تا 26 خردادماه برگزار شد . در مراسم اختتامیه قاسمی رئیس سازمان به همراه یزدی مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان از شرکت کنندگان در نمایشگاه با اهدا تندیس و لوح تقدیر، قدر درانی کردند.

خاطر نشان می گردد: در اين دوره ۶۵ شركت تخصصي از ۷ استان كشور از جمله : گلستان، مازندران ، تهران،  خراسان رضوي ،سمنان،آذربايجان شرقي و خوزستان حضور دارند در اين نمايشگاه بيش ترين مشاركت از استان گلستان بوده است.