قدردانی وزارت راه و شهرسازی از انتشار کتاب «مهندس کوچولوها»

مدیرکل دفتر مقررات ملی و‌ کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اقدام سازمان در زمینه ترویج مقررات ملی ساختمان قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، حامد مانی‌فر، مدیرکل دفتر مقررات ملی و‌ کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای به دانیال قاسمی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان، تدوین و چاپ کتاب کودک و مقررات ملی ساختمان (مهندس کوچولوها) را کاری ارزشمند خواند و از اقدام نظام مهندسی ساختمان گلستان در زمینه ترویج مقررات ملی ساختمان قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از کار ارزشمند انجام شده در زمینه ترویج مقررات ملی ساختمان، امید است آن سازمان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان در ترویج هر چه بیشتر این مقررات و افزایش کیفیت ساخت و ساز موفق و منصور باشند.

کتاب کودک و‌ مقررات ملی ساختمان(مهندس کوچولوها) که پیش از این نیز مورد تمجید موسی پژوهان، مدیر پروژه ملی شهرهای دوست دار کودک ایران قرار گرفت با هدف آموزش و ترویج مقررات ملی ساختمان در بین کودکان با زبان کودکانه و تصویرسازی خلاقانه، تدوین و چاپ و طی مراسمی با حضور پژوهان، مقامات استانی، رئیس و ارکان سازمان در آبان ماه رونمایی شد.