رییس سازمان نظام مهندسی استان گلستان:

مکاتبه با نظام مهندسی ساختمان گلستان بدون مراجعه حضوری امکان‌پذیر شد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: از این پس امکان ارسال مکاتبات، ثبت درخواست‌ها و پیگیری آن‌ها بدون مراجعه حضوری و به صورت الکترونیکی برای اعضای سازمان و دیگر متقاضیان فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان گلستان، دانیال قاسمی، رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با بیان اینکه از این پس امکان ارسال مکاتبات، ثبت درخواست‌ها و پیگیری آن‌ها بدون مراجعه حضوری و به صورت الکترونیکی برای اعضای سازمان و دیگر متقاضیان فراهم شده است، گفت: اعضای سازمان و افراد دیگر برای مکاتبه با سازمان نیازی به حضور فیزیکی ندارند. هدف از این کار، کاهش کاغذبازی اداری، افزایش امنیت اطلاعات، افزایش سرعت و بهره‌وری در سازمان، تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه‌ها، تسهیل و مدیریت متمرکز و یکپارچه مکاتبات است.

رییس سابق سازمان نظام مهندسی استان گلستان افزود: علاوه بر ارباب رجوع، کارمندان سازمان نیز در سراسر استان برای مکاتبات اداری از این سامانه استفاده می‌کنند مدیریت کارها، بررسی مدت زمان پاسخگویی به مکاتبات و ارزیابی عملکرد کارکنان را از دیگر ویژگی‌های این سامانه برشمرد.

وی ضمن قدردانی از همراهی هیات مدیره دوره نهم در این اقدام بزرگ، ادامه داد: این سامانه همچنین امکان پیگیری درخواست‌ها‌ را در کمترین زمان ممکن برای افراد فراهم می کند که این خود سبب افزایش رضایتمندی اعضا و ارباب رجوع می شود.

رییس سابق هیات مدیره سازمان در مورد نحوه استفاده از این سامانه بیان کرد: افراد می توانند با مراجعه به وب سایت سازمان به آدرس www.Golestannezam.ir از منوی سازمان الکترونیک و زیرمنوی پیشخوان، به میز خدمت الکترونیکی نظام مهندسی ساختمان گلستان دسترسی پیدا کرده و مکاتبات خود را به دبیرخانه سازمان مرکزی یا هریک از دفاتر نمایندگی استان ارسال کنند. پس از ثبت درخواست بلافاصله پیامک حاوی کد رهگیری برای شان ارسال می شود که با استفاده از آن می‌توانند در هر لحظه، از آخرین وضعیت درخواست خودآگاه شوند.