به مناسبت روز مهندسی صورت گرفت

دیدار رییس سازمان با استاندار کرمان

رئیس و تنی چند از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان همزمان با روز مهندسی با استاندار کرمان دیدار کردند.

  به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، رئیس و تنی چند از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان همزمان با روز مهندسی با استاندار کرمان دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور دکتر پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس برگزار شد، استاندار کرمان با اشاره به این نکته که سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمانی با دایره اختیارات وسیع است گفت: فعالیت این مجموعه با زندگی مردم سر و کار دارد و باید با اعتماد سازی بیشتر، زمینه استفاده کامل تر مردم از خدمات آن فراهم آید. استاندار کرمان همچنین گفت کار مهندسان در جامعه دیده می شود و باید برخی از مشکلات شهرسازی به دست مهندسان برطرف شود.
در این دیدار، عباس طوفان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان ضمن ارائه گزارشی آماری از وضعیت خدمت رسانی سازمان، از استاندار و نماینده مردم در مجلس خواست کمک کنند طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس مسکوت بماند تا دیدگاه‌های جامعه مهندسی در آن لحاظ شود. دکتر پورابراهیمی نیز قول مساعد داد که با برگزاری نشست مشترکی در کمیسیون اقتصادی مجلس، این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

برچسب‌ها