بودجه سال 1402 سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به تصویب رسید

مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حضور بیش از 600 عضو اصالتی و وکالتی سازمان استان برگزار شد و بودجه سال 1402 سازمان به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان، این مجمع در روز چهارشنبه، 24 اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های هتل ثامن برگزار شد و مهندس بشیر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ضمن تشکر و خوش‌آمدگویی به افراد حاضر، اظهار کرد: جلسات مجمع عمومی به طور عادی سالی یک بار و به طور فوق‌العاده به تعداد دفعاتی که در مجمع عمومی تعیین می‌شود، به دعوت‌هیأت مدیره انجام می گردد.

وی بیان کرد: این دومین بار در سال جاری است که مجمع عمومی برگزار می‌شود و هیئت مدیره تمام تلاش خود را کرده تا مجمع عمومی با رعایت کامل مفاد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن برگزار شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی همچنین در ادامه درباره تعرفه خدمات مهندسی استان یادآور شد: پیش از این پایین‌ترین نرخ تعرفه در سطح کشور برای مهندسان خراسان رضوی بود اما در حال حاضر با افزایش رقم این تعرفه، دارای بالاترین تعرفه‌ در سطح کشور هستیم.

مهندس بشیر افزود: هیئت مدیره با همدلی و عزمی که داشتند تلاش کردند که هم به مردم و هم اعضای سازمان خدمت کنند. این موضوع در ارائه خدمات رفاهی به مهندسان هم مشهود بوده است.

در ادامه این مراسم بعد از انتخاب هیات رئیسه سنی و سپس هیات رئیسه اصلی مجمع، مطابق دستور جلسه مهندس ترانه مهاجر، دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گزارش عملکرد سالانه هیات مدیره سازمان منتهی به 29 اسفند ماه سال 1400 را به اعضا ارائه کرد. در ادامه تراز سالیانه سازمان منتهی به پایان اسفند ماه 1400 توسط مهندس محمدمهدی فروهرنیا، خزانه دار سازمان مطرح شد و با اکثریت آرا به تصویب رسد.

در خصوص ردیف‌های بعدی دستور کار با عنوان بررسی و تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی هیات مدیره برای سال 1402 نیز که توسط مهندس فروهرنیا، خزانه‌دار سازمان ارائه شد، رای گیری صورت گرفت و تمامی بندها با اکثریت آرا به تصویب رسید.(بودجه مصوب مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم)

همچنین در انتها موضوع تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای اطلاعیه‌های سازمان مورد بررسی قرار گرفت و روزنامه خراسان برای این موضوع انتخاب و تصویب شد.