دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با رئیس اتحادیه اندازیاران اقلیم کردستان عراق

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در دیدار با رئیس اتحادیه اندازیاران اقلیم کردستان عراق بر ضرورت گسترش روابط دو طرف تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان کردستان، مهندس پدرام گروهی در دیدار با عبدالمجید عبدالحمید با اشاره به تفاهم نامه های امضا شده سازمان با اتحادیه و سندیکای اندازیاران اقلیم کردستان عراق خواستار تداوم همکاری ها و اجرای این تفاهم نامه‌ها شد.
رئیس سازمان با عنوان پتانسیل های سازمان، از ظرفیت های گسترده نظام مهندسی کردستان و آمادگی این سازمان در جهت حضور در اقلیم کردستان خبر داد.
مهندس عبدالمجید عبدالحمید ضمن استقبال از حضور سازمان در اقلیم کردستان خواستار تداوم دیدارها و جلسات مشترک برای همکاری و هماهنگی بیشتر زمینه‌های مختلف فنی و مهندسی شد وی در این دیدار نشانه اتحادیه اندازیاران اقلیم کردستان با به رئیس سازمان به رسم یادبود و تداوم همکاری‌ها تقدیم کرد.
در این دیدار که با تلاش اتاق بازرگانی استان برگزار گردید، هیئت مدیره دو طرف حضور داشتند و  به ارائه دیدگاه‌های خود در رابطه با توسعه روابط مهندسی استان کردستان با اقلیم کردستان عراق پرداختند.