آغاز واکسيناسيون اعضاي نظام مهندسي سمنان از ۲۴ شهریور

با پیگیری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و دستور وزارت بهداشت، واکسيناسيون اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان سمنان از روز چهارشنبه هفته جاری، 24 شهریورماه جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومي سازمان، محمدرضا خسروی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان اظهار داشت: پس از عدم حصول نتیجه در پیگیری واردات واکسن برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور توسط شورای مرکزی از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا و با عنایت به عدم توفیق در اخذ مجوز واکسیناسیون اعضاء سازمان استان از طریق ستاد استانی نهایتاً با ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، واکسیناسیون اولین گروه اعضاء سازمان در استان در از تاریخ 24 شهریورماه آغاز خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه اعضای سازمان اغلب به دلیل نیاز به حضور مستمر در مراحل مختلف ساخت و ساز و کارگاه های عمرانی در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند و ضرورت داشت مهندسان ساختمان زودتر از این در لیست اولویت های ستاد استانی و کشوری قرار می گرفتند که متأسفانه شاهد ابتلا و فوت شدن شماری از مهندسان بوده ایم. گفت: امید است با همت و تلاش مدافعان سلامت در استان و کشور شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

برچسب‌ها