رییس گروه تخصصی نقشه‌برداری شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی خبر داد:

تدوین شرح خدمات نظارت و طراحی نقشه‌برداری

رییس گروه تخصصی نقشه‌برداری در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی، از تدوین شرح خدمات نقشه‌برداری خبر داد.

سعید یزدانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، در مورد فعالیت‌های انجام شده در حوزه نقشه‌برداری گفت: مبحث نقشه‌برداری که به نوعی در گروه نقشه‌برداری کشور در دوره قبل مطرح شده بود، طی دو ماه گذشته، مجددا پیگیری شد. در جلسه‌ای که در محل وزارت‌خانه انجام شد، کلیات طرح مورد تائید ضمنی وزرات راه و شهرسازی نیز قرار گرفت.

وی در مورد جزییات شرح خدمات نقشه‌برداری گفت: شرح خدمات نقشه‌برداری در دو زمینه نظارت و طراحی تدوین شد و وزارت‌خانه تائید نهایی آن را صادر کرد و جزییات آن به زودی الحاق می‌شود.

رییس گروه تخصصی نقشه‌برداری سازمان نظام مهندسی در خصوص سایر فعالیت‌های انجام شده در دوماه اخیر اشاره کرد: توجه به ظرفیت مهندسان نقشه‌بردار در زمینه طراحی از اقدامات دیگری است که انجام شده است. وزارت‌خانه هم کلیاتی را در این زمینه تخصصی تایید کرده و ما امیدواریم به زودی از سوی وازرت‌خانه این موضوع هم الحاق شود.

یزدانی در مورد تفاهم‌نامه تفکیک آپارتمان توضیح داد: تفاهم‌نامه تفکیک آپارتمان، بازنگری و آسیب‌شناسی شده و پس از طی این مراحل، نتیجه به اداره کل ثبت اسناد ارسال شده است.

او در ادامه درخصوص برنامه‌های آینده گروه تخصصی نقشه‌برداری گفت: در زمینه صلاحیت بخش اجرای نقشه‌برداری، کلیاتی در گروه تخصصی تایید شده و امیدواریم در دو ماه آینده جزئیات خدمات آن ارائه، تنظیم و به وزرات‌خانه اعلام شود.