ديدار اعضاي هيئت رئيسه سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با شهردار کلانشهر رشت

به گزارش دریافتی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومي سازمان نظام مهندسي  ساختمان گيلان، ديدار تعدادي از اعضاي هيئت رئيسه سازمان با شهردار کلانشهر رشت پنجشنبه 25 آذر 1400 برگزار شد. در اين ديدار که مهندس بهزاد پارسا رئيس سازمان، مهندس فرزاد محمدعليزاده نايب رئيس دوم، دکتر مجتبي معصوم نژاد خزانه دار سازمان و دکتر سيد اميرحسين علوي شهردار کلانشهر رشت به همراه دو تن از مشاوران وي حضور داشتند، دو طرف بر افزايش روابط و همکارى درجهت خدمات رسانى مطلوب به شهروندان خصوصا اجراي کامل خدمات الکترونيکي و تسريع آن تاکيد داشتند.
لازم به ذکر است در ابتداى شروع به کار هيات مديره جديد در راستاى همين موضوع تفاهم‌نامه‌اي با شهردارى رشت منعقد شد که مقرر شد به قيد فوريت جلسات کارشناسي در قالب کارگروه‌هاي تخصصي برگزار شود که موارد مهمى چون الکترونيکي شدن شناسنامه فني و ملکي و حذف شناسنامه‌هاي کاغذي و همچنين ارسال نقشه‌ها و گزارشات شروع و پيشرفت و اتمام عمليات ساختماني در کنار گزارشات مرحله‌اى توسط ناظران جهت تسهيل در امر خدمات رسانى به صورت الکترونيکى انجام پذيرد و تعامل بين سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان و شهرداري رشت افزايش يابد.
در پايان نيز مقرر شد در آينده نزديک جلسه‌اي با حضور دکتر علوي به ميزباني سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان جهت بررسي محورهاي همکاري بيشتر تشکيل شود.
گفتني است دکتر سيد اميرحسين علوي، عضو سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان در رشته مکانيک مي باشد.

1400 09 27 10 25 47a8aa6756 9dd2 4fa5 afa8 df63b40ba05e

 

برچسب‌ها