ديدار هيئت مديره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با مدير کل اداره راه و شهرسازي استان

نشست هيئت مديره سازمان نظام مهندسی استان گیلان با با مدير کل اداره راه و شهرسازي گيلان 8 دي ماه در اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان برگزار شد.

به گزارش دریافتی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان از روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان، در اين ديدار که مهندس پارسا رئيس سازمان به همراه اعضاي اصلي و علي البدل هيئت مديره، بازرسان سازمان، مهندس حسين کشاورز معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي حضور داشتند درخصوص دغدغه هاي اعضاي سازمان صحبت شد.
مهندس بهزاد پارسا به لزوم حمايت اداره کل راه و شهرسازي گيلان و وزارت راه و شهرسازي از سازمان در برابر هجمه‌هاي بيروني اشاره کرد و خواستار همراهي و حمايت آنان شد. وي در سخنان خود از ابهامات تعارض منافع صحبت کرد و درخواست کرد نسبت به رفع اين ابهامات اقدام شود.
در اين جلسه اعضاي هيئت مديره نيز به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداختند و ضمن اشاره به افزايش تعرفه خدمات مهندسي در کل کشور، خواستار اجرايي شدن تعرفه جديد در گيلان شدند. اهميت کنترل ضوابط و مقررات شهرسازي توسط سازمان، اشتغال مهندسان، مشارکت مهندسان در طرح نهضت ملي مسکن موضوعات مطرح شده در اين ديدار بود.
مهندس ماکان پدرام، مدير کل راه و شهرسازي گيلان نيز در صحبت‌هاي خود ضمن تاکيد بر تعامل دو طرف از پيگيري در خصوص رفع ابهامات تعارض منافع  خبر داد و قول حمايت از تامين مسکن براي مهندسان در قالب طرح نهضت ملي مسکن را داد.

1400 10 09 09 05 537292cefb 728d 4935 b7ce 02b9784d47af

برچسب‌ها