نشست مشترک هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با مجمع عالی نخبگان برگزار شد

با حضور اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و روسای مناطق هفتگانه مجمع عالی نخبگان این استان نشست مشترکی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، با حضور اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و روسای مناطق هفتگانه مجمع عالی نخبگان این استان نشست مشترکی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، برگزار شد.

فرخزاد، مشاور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در امور نخبگان در ابتدای جلسه ایجاد بستر ارتباط نزدیک سازمان با مجمع نخبگان مازندران را به فال نیک گرفت و گفت: نزدیکی و هم افزایی این دو مجموعه می تواند موجب شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت‌ آنها در استان مازندران شود.

یزدی نژاد، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نیز در این نشست مشترک ضمن درخواست همکاری مشترک بیشتر این دو مجموعه، مجمع عالی نخبگان را یک مجموعه اثربخش دانست و افزود: مهندسینی از هفت رشته مهندسی ساختمان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران هستند، ولی در موضوعات مهم کشور خود را مسئول می دانیم و مسولیت اجتماعی جزو وظایف ماست و در مسائلی مانند محیط زیست، حوادث غیرمترقبه و ...، نقش آفرینی مهندسین عضو سازمان بی نظیر بوده است.

فرشاد گوران، رییس منطقه ۳ مجمع عالی نخبگان مازندران و عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان، در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند تشکیل مجمع عالی نخبگان در کشور، پتاسنیل و توانمندی نیرو‌های توانمند و تحصیل کرده را در این مجموعه در مازندران را بی نظیر دانست.

محمودی، نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نیز با حضور در جمع نخبگان استان گفت: یک سال از هیات مدیره دوره نهم باقی مانده و تلاش می کنیم با همکاری مجمع نخبگان مازندران طی یک سال آتی با شناسایی اعضای مهندس عضو مجمع نخبگان مازندران، از ظرفیت‌های مهندسین استفاده کنیم.

وی همچنین خواستار همکاری پژوهشی سازمان و مجمع نخبگان مازندران شد.

در این جلسه حمیدرضا زیار لاریمی، میثم خانی،  علی خانی، ادریس مه پویا، عیسی الهیال، توحید مهدی نیا، حیدری، سید جعفر فاضلی و  طالبی نیز پیشنهاداتی را ارائه کردند.